home sweet home

Sitter nu sen någon timma tillbaka vid köksbordet hemma med en lugn Drake brevid. Så jävla skönt! Bilturen hit tog lång tid i jämförelse med annars. Men med tanke på vädret och så, så ska vi inte klaga. Tog ju bara si så där 8 timmar :D

I helgen har jag vart rastlös som fan! Har bara velat komma hem till the big M, men eftersom att bror min festat loss as usual så har jag fått gjort det bästa av dagarna. Och bäst blev dem! Jag och Camilla har busat massa. I fredags somnade hon dock i soffan ganska tidigt så jag gick hem till mig, men i lördags fick vi i oss några supar efter att ha gjort en misslyckad sats med knäck. Hade jävligt kul! Camilla somnade tillslut men jag kunde absolut inte somna, allt snurrade som fan haha! Så jag satt uppe och hade ett djupt samtal med min bror som var på Perikles. Han är allt bra schysst den ändå. Efter det gick jag en sväng på Bollerup innan jag blev hungrig och gjorde världens störtsta portion av makaroner och köttbullar + 2 mackor, äckliga va att jag åt upp allt också.. Hehe! Sen på söndagen (igår) stack vi till the Jönssons och bakade julgodis. Sen idag vid 10 styrde vi bilen hemåt. Väl hemma så tog jag en varm och skön dusch innan jag fick se att mina saker som jag beställt för ett tag sen låg på skrivbordet. Beställde hem två plagg från Kandee shop och ett par Wesc hörlurar. Yäy!


Nu ska jag nörda lite vänner innan det blir sängdags.
Natti och sov så gott!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback