Rubrik

Snön gjorde så att alla slutade tidigare idag. Sen imorgon börjar vi kl 10 också det pga snön och det gör inte mig ngt, sovmorgon änna! Om vi har tur så kommer vi inte få mer än 1-2 lektioner imorgon. Gillar deras sätt att hantera snö i Skåne, haha! Så ja.. Nu sen vi slutade har jag suttit och kollat på 10000 år gamla videoklipp. Helt galet vad man har förändrats sen bara ett år tillbaka, speciellt till sättet. Man har liksom mognat lite, men bara lite.. ;) Hittade t.ex. klipp från när jag och Maria fick världens spontan idé i somras! Vi sprang ut till min moppe och körde som fan till Bloms där vi köpte godis si så där 1 min innan dem stängde. Efter det var vi så mogna att vi lekte i lekparken. Sen envisades jag med att vi skulle åka till en sjö som ligger nära Bloms. Men när vi kom dit visade det sig att det inte fanns någon väg ner till sjön utan dit fick man gå för fot och herregud.. Det kunde vi inte enligt min särsötnos Maria, haha! Så vi stack hem igen. Älskar såna där minnen!



Nu ska jag och Marie kolla det absolut sista avsnittet av ensam mamma söker (kalla oss nördar..).
Frys inte ihjäl är ni snälla!
Peace





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback