hehehe hej

Jag heter Karin Ellen Marja Nordström och är en trött tjej på 16 år som helst avstår från allt prat idag. Jag pratar inte i telefon för då går jag av på mitten. Gårdagen var himla rolig, likaså dagen innan. Kanske därför rösten är borta? Jag gillar Conrad för han är min gosis och jordgubbar för att det är gott! Speciellt gillar man det på kanalyrehelgen för då är man med massa härligt folk och under sommartemperatur om man har tur. Tur behöver man annars dör man och jag är Karin fixarn som hjälper folk i nöd. Du behöver inte säga tack Maria ;)
Idag ska jag ta det luuugnt och bara åka och bada med min bästis Drake och sen om jag har riktigt tur som man behöver ibland även få nybakta bullar framför tvn med täcke ;o gillar att mamma alltid får såna ideér på semestern!
Jag tackar alla för en awsome helg!
Peace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback