torkel är min gud

Är det bara jag som älskar Torkel i knipa? Det hoppas jag då verkligen inte för att det går inte annat än att älska!
Speciellt Jasons goa kommentarer.. ÅH!
Jag menar ;



hihihii!

Och vet ni vad som hände igår? Jo vår Kronprinsessa fyllde år, ååh grattis! Fast det bryr jag mig inte ett skit om egentligen. Det jag skulle säga var att min bästa Maria också fyllde år, hela 16. Big girl ;)
Jag är så dålig på att skriva kärleksförklaringar, men ska nog försöka. För det är ju Maria jag snackar om och hon är värd allt. Det har hon varit sen första dagen i skolan för snart 11 år sedan. Den dagen kanske du kommer ihåg bättre men jag vet att den var bra. För allt med dig är bra, till och med våra små söta bråk när vi var mindre var bra. För jag slog ner dig. Jag tyckte jag var bra. Men du reste dig upp och slog ner mig och då blev helt plötsligt du också bra, alltså gjorda för varandra! Under dessa 11 år har vi vart med om mycket. Massa gulliga kalas med rosa kläder, blivit duschad inför hela klassen (!!!!), hästar, färgan, KILLLLAR för det är det enda vi lever för. Haha ne, det gör vi inte för 5-öre faktiskt. Sen ah.. otroligt mycket Pomac! Vi har gjort allt! Som Helan & Halvan! Fast istället för Halvan så är det Halvar. Jag älskar dig Maria.. Det vet du, genom vått och torrt (hahah misstolk..). Hoppar du hoppar jag. Kommer sakna dig älskade vän. Har planerat en grym präsänt ;) vill ni veta vad? Jo en präst. Puss på dig!

Och jag vet att det blev rörigt men jag är flumm och då blir det så.
Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback