5 Juli, 2010 mååndags!

Igår kväll kom en och provred Jojjen.. Känns jobbigt, men han får det nog bra och gör en annan tjej förälskad. I förmiddags red jag till dem så att hon fick rida honom en gång till och till och med ha honom över natten. Jag känner mig helt tom. Men det är ingen idé att lägga energi på det just nu tror jag. Har Visst, det kommer en tår då och då.. Men tröstar mig med att han kommer få det super! Och jag kommer få träna massa andra pållar och Drake. Men ne.. Just nu hjälpte inte den tanken ett dugg! Jag vill vara liten och ha ännu mer framtid framför mig. Liksom spola tillbaka tiden, så att det blev jag och Jojjen igen. Utan problem och inga tankar på sorgsna farväl. Bara vi två tillsammans med Leo & Legend liggandes i en morgondaggig hage. Som -05. Aldrig att jag glömmer det.. När jag somnade på Jojjens knå och han vilade sin mule mot min mage. Jojjen.. Så mycket kärlek du givit mig! ♥
Sen har dagen bestått av mat, jobb och trötthet. Sen en jobbig hals som bara gör ont, spec nu på kvällen. Nu är det som värst och har ingen som helst röst kvar. Förresten, förut innan jag skulle till Framnäs och jobba så var det typ helt slut med luft i bakdäcket på moppen. Så fyllde på och ah inget mer med det just då. Men när jag skulle åka igen så var luften borta igen. Hade två minuter kvar innan jag skulle vara på plats så fick lite bråttom sådär. Men eftersom att pappa som vanligt inte erbjöd sig någon skjuts så fick jag soringa ner till vägen och hämta cykeln som legat där ute sen skolan tog slut. Sen cykla med en cp cykel i motvind för att sedan cykla hem igen och självklart hade vinden ändrat riktning så fick ännu värre motvind hem i uppförsbacke typ hela vägen. HATAR ATT CYKLA!
OBS! Inlägget är från i måndags!


Det blir säkert bra!

Ni var så otroligt fina tillsammans å man kan ju försöka glädja sig åt att du fick chansen att lära känna en sådan fin ponny.

Han älskar dig!

2010-07-09 | 12:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback