bad day!

Denna dagen har varit allt annat än min. Som resultat sitter man omplåstrad med svidande sår. Hmm?
Jo, så kan det gå.

Började med en hel inspelningsdag i skolan för att få klart en franskafilm. Det var himla kul!
Slippa plugget. Jag skulle iaf vara en prinsessa och på något vänster lyckades jag skrapa upp ena foten, fast detta märkte jag inte förrän jag kollade ner och fick se en blodig fot och ett blodigt golv. Fast det var mest kul :D
Sen efter skolan så kom kära mamma hem och hämtade upp mig och Drake. Vi drog till mormor och lastade av ett flyttlass eller vad det nu var ^^
Där hittade jag mammas inlines och fick lust att testa. Det var inga problem alls tills jag hade bestämt för att ta fart nerför. Fick upp lite väl mycket fart och hann inte bromsa särskilt mycket innan asfaltsvägen gick över till grusväg. Great! Fick göra något snyggt hopp för att inte landa på båda knäna. Så istället landade jag på armbågen och magen.. och ena benet. Det som gjorde mest ont var navelpiercingen, ajajaj säger jag bara.. Sen var det inte så käckt att dra ner armbågen i backen kanske. Fick iaf ett jobbigt sår där som inte slutar blöda. I början rann det ner på benet och skit så jag kunde inte hålla mig helt för skratt när jag kom gående mot mamma. Menar.. ''det här går ju bra!'' och så kommer man tillbaka nerblodad. Hehe.. Extra dum kände jag mig eftersom att brevid inlinesen stod en låda full utav knäskydd och armskydd. Rackarns!
Sen i förrgår så sträckte jag ena benet. Eller vette fan om jag sträckte det.. För sån SMÄRTA har jag aldrig upplevt tror jag! Hela benet brann upp kändes det som och det gav sig verkligen inte efter ett bra tag. Då skulle jag pröva att resa mig upp men uääk vad ont det gjorde. Förstår inte hur det gick till. Skulle ju bara göra en rörelse och boom! Får nog ta det lite lugnare i fortsättningen.

Från en sak till en annan, varför är man alltid trött på fredagar? Det är ju nu som man ska vara duracellkaningen själv! Sängen lockar ganska mycket faktiskt. Funderar på att lägga mig och lyssna på musik. Fast somnar alltid efter 2 sek då. Så känns ju lite onödigt det där.. Får se vad som händer.

På hästfronten går det väldigt bra. Lukas går finare än någonsin. Bara i ena galoppen som han tycker det är väldigt jobbigt. Hans ökade trav kan man iaf inte klaga på! Han får mig ur sadeln kan man säga. Men det är bra! :D Jojjen mår bättre förövrigt! Hostan ebbar ut och han är back on track snart. Piggelinen min!

Drake, mitt goa monster lever livet ut dagarna i ända. Gladare hund får man leta efter :)

Nu har jag babblat om en massa saker och sängen lockar fortfarande. Tror jag drar på sleepmode snart.
Hoppas helgen är full med mysigheter!
Puss & kram




tack detsamma :)

2010-06-05 | 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback