LADDAD

Imorgon kommer jag ha det så härligt så man knappt kan tro det! Tåget till Sthlm går kl. 9.30, framme 15.30. Checka in på hotellet och sen dra sig mot stadion. Knö sig fram till Ellen & Sanna förhoppningsvis och där kommer vi rocka like hell! fyyyy.. så bra kan man la inte få ha det?!
Efter att vi svettats färdigt och är trötta i fötterna återvänder vi till hotellet och där blir det kuul!
Så här kommer dagen se ut o korta drag. Om det blir som jag skrivit nu får vi bara vänta och se ;)



Idag var det filmfestivalen i skolan och jag trodde jag skulle dö när våran film visades.. PINSAMT!
Heh!

Sen även ett gigantiskt GRATTIS till min gullunge Nathalie som fyller 16 imorgon.
Äntligen kan du checka för moppen på inköpslistan, wiiie!
Hör såklart av mig imorgon till dig! PUSS

Nu måste jag börja packa.
Försök att ha det lika bra som jag nu, fast det kommer nog bli svårt för er ;)




Hej!

kikar in och önskar dig en fin helg :)

2010-06-11 | 23:21:34

Naw, tack! :D:D:D

Det där med moppeturer blev ju sant, som jag skrev i boken! :D:D "massa moppeturer!" TACK, lilla söta du och ha det underbart kul imorgon på KISS! :D<3

2010-06-11 | 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback