Made for love.. KISS!

Okej, vart ska man börja? Gårdagen blev till en sån dag som man aldrig glömmer. Överklassigt!
Vi gick/sprang till stadion i duggregn vid 17 tiden. Hamnade låångt bak i en oändlig kö. När vi stod där och väntade blev vi hungriga så jag & Emelie stack och beställde lite mat. Men maten hade inte speciellt bråttom för att bli klar! Så när vi stått och väntat ett tag började dem släppa in till Stadion. Blev något stressade och när vi tillslut fick maten (som tydligen var en stoor portion!) sprang vi mellan de köande och bilarna till Maria som stod ganska långt fram vid det här laget. Vi kastade bokstavligt talat i oss maten och hann nätt och jämnt äta oss mätta innan vi kom in. Vi sprang för att leta upp Ellen och Sanna som hade placerat sig längst fram. Vi placerade oss självklart också där! Sen drog Mustach igång och efter dem Europe. Blev rejält igång och kände lycka rakt igenom. Efter ett otroligt intro, otrolig musik, otrolig scen och ah.. ALLT Kiss visade upp var jag slut, likaså rösten.. Att skrika i timmar är inte att rekommendera men ett måste ibland. Även om jag var trött och hade ont i större delen utav kroppen så mådde jag förjävla bra :D ÄLSKA! Sen att få bo på Sheraton var ju ett plus i kanten.

Har tyvärr inte några bilder.. Dum som jag är så glömde jag batteriet till kameran hemma. Däremot hade jag ju mobilen, men bilderna blev för dåliga för att ens ladda upp dem.


Förutom en ugly bild på oss (mig)!


..och ännu en bild från turen tillbaka till hotellet i regn.
Snyggt..!


Sen när vi hade kommit till Åmål med tåget på hemfärden förut så var det något fel som gjorde att det inte kunde fortsätta. Så det kom ersättningsbussar och alla de som skulle direkt till Göteborg fick de 3 första bussarna. När alla dem hade åkt så fick tåget klartecken till att köra igen, haha! Så klockrent!

Imorgon är det avslutningsfest, på tisdag skolavslutning och sen sommarlov. Låter inte så illa det inte ;)
Nu ska jag sova. Är så himla trött!
Nattinatt





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback