me like

I förmiddags så var vi på en ''dom bio''. Så fruktanvärt häftigt! Blev dock yr efter.. Men snacka om att 3D kan slänga sig i väggen nu! Rekommenderar verkligen att ni prövar att se på någon film i en ''dom'' salong. Det finns inte så många i Sverige än i för sig.. Fast vi har världens största dom salong just i Norrköping. Wie!
Efter visiten där stack vi till Hageby för lite shoppning. Fick mig en ny mobil! En Xperia.
Sen även lite småkläder. Nu väntas middag framför tvn där Brasilien och Elfensbenkusten håller oss underhållna med lite fotboll. Har faktiskt fastnat för fotbols VM ganska mycket! Det är ju kul när de spelar bra :D
Igår t.ex. var vi ju på O'learys och kollade på Danmark-Kamerun. Det var en riktigt händelserik match och det är sååånt som jag gillar i fotboll. Kanske inte var världens bästa fotboll i sig men det hände saker och ah.. Sånt ska en match innehålla för att inte vara skit! Hehe.. Karin goes fotbolls nörd? Mjae, den dagen jag blir det blir Justin Bieber min man. Vilket inte lär hända ;D
Imorgon far jag hemåt igen till pållarna och bästa Drake.

See ya


Förresten! Häromdagen så råkade jag ta bort massa bilder i galleriet här på bloggen. Jag visste inte att de försvann även på själva ''läsbloggen'' också. He he. IQ 1000 här va ;D 
Men ah.. det är därför massa bilder inte finns kvar. Ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback