uppdatering?

Okej.. Tur att man kan skylla på sin dåliga uppdatering på att det har vart fullt upp det senaste! Verkligen fullt upp.. Tror nästan det har varit lite väl mycket nu ett tag. I helgen var det fullt upp med bl.a. trav, påhitt med goingar och sånt där. Sen i måndag-tisdag drog vår klass till Tisselskog för en liten klassresa eller vad man kan kallat. Otrolig kul var det! Kommer sakna dem jobbigt mycket.. På tisdag är allt över. Känns ju lagom kul? Hehe mja. Fast fram tills dess är det mycket inplanerat också.

Fredag - filmfestival (filmen måste bli klar till dess)
Lördag - Sthlm för KISS!
Söndag - Hemresa och fix för morgondagen.
Måndag - Skolavslutningsfest
Tisdag - Skolavslutning. Vita.

Igår var jag förresten på handledarkurs. Var inte så segt som jag trodde. Gubben som snackade var himla rolig.
Dessvärre måset jag dit igen med mamma nästa vecka. Kommer nog bli lite segare.
Sen på vägen hem hämtade vi upp Emelie i Vänersborg! Hon annade hemma hos mig och imorde stack vi till Högsäters veterinär för att undersöka Drake. Orkar inte gå in på varför.
Senare red vi, tog mysiga kort, hon klippte mitt hår lite (inte så illa som det låter xd). Blev nöjd faktiskt!


Världens fulaste bild egentligen xd!

Bilderna är för stora för att jag ska hinna ladda upp några fler just nu,
Sängen kallar på mig.

Gonatt gott folk!





Jätteskoj har det vart! Kändes underbart att ta en ridtur med gamla Bäs igen! <3

2010-06-10 | 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback