helt underbar dag!

I skolan så var det promenad i helt otroligt väder. Aktivitetsdag som blev riktigt chill!
Gick en slinga med solen i ryggen. Fick sällskap av Sannas valp Ninni :)
Tillbaka till skolan så checkade vi fotbollen och låg i gräset och schteekte (H)
Maria hängde med hem och vi började genast att gå mot bloms. Sugna på glass, men vägen dit blev lite mer komplicerad än vad vi tänkt oss.. Fanns liksom ingen väg, utan bara sådd mark. Men tillslut lyckades vi ta oss igenom. Det blev ingen glass, men däremot massa kakor och godis! Gott ju.. Jag gick på järnvägsspåret hem barfota och efter det har jag fått skit ont i benen och spec. knäna ;o blää!
Kan ju också passa på att säga att man riktigt invigt linne och shorts för i år idag. Så lite go bränna har man fått, gilla! :D Vi fortsatte med en spontan tur med traktorn. Kameran hängde på och lite fotoshooting blev för givet.
Hur mysigt som helst! Tillbaka hemma så gjorde vi spontan pizza på pågen bröd. SKIT GOTT! Men min mobil blev försvunnen och vi fick då dra en snabb tur på moppen upp till skogen. Där hittade vi mobilen och fick fart hem igen så att inte pizzan kallnade ;) Gaaalet! Så jävla klockren dag.

Nu ska jag ta en dusch och sen sätta mig och hårdplugga inför soprovet imorgon. Hm.. Hur ska detta gå? ;s
Här kommer några bilder.. Observera att jag är heeelt ofixad xd





Kör på fler bilder någon annan dag.
Tar sån jävla tid att ladda upp mina feta bilder.

Sov gott!





heeet!

2010-05-23 | 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback