mmmh!

Fuck a duck vad det bränner på mina ben..! All creds till Drake för det. Han hoppade fram precis framför mig vilket gjorde att jag var tvungen att hoppa åt sidan jag med.. Vart landade jag då? Jo, rätt bland alla brännässlor. Det roliga är att det fanns inga växter överhuvudtaget så långt jag kunde se. Men just där jag råkade landa var det fullt med nässlor. Yäy me!
Annars har jag legat ute i solen och läst engelska i princip sen jag kom hem från skolan. Hel nice!
Imorgon är det sista provet i grundskolan. Känns ganska befriande men ändå weird. Nästa prov jag gör blir i skåne.
Oj.. Det lär gå fort! ;o

Hade faktiskt tänkt att köra på en till videblogg idag. Men känner mig alldeles för off för det. Heh!
Drar det ngn annan dag. Jag tjänade faktiskt 0,05 kr på det senaste videoinlägget! xd
Kommer ju bli rik! Eller inte...

Nu väntar mer plugg.
Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback