myspys

Fullspäckad dag! Men ändå inte stressig, vilket är sköönt!
Inledde dagen ganska sent eftersom att sömnen tog över schemat för förmiddagen.
Red Jojjen som gick gudomligt! Älskar att rida när man har 100% kontroll över både kropp, häst och den psykiska sidan. Sen fixade jag en massa stuff som behövde bli gjorda. Senare hämtade moder mig och Drake.
Vita med Nadia, Maria och Vicki stod på tur och det blev himla mysigt! Fatta vad bra det är att ha världens sötaste valp. Folk kommer fram och pratar och man blir ju ganska stolt ;)
Som filmen ''Hundtricket'', om ni sett den? Har inte jag själv gjort då men.. x)
Men efter vad folk sagt om den så stämmer den in ganska bra med verkligheten. Det var t.ex. några 10-12 åringa killar på Vita som gjorde bort sig ganska rejält.. De själva trodde säkert att de var ganska coola som kaxade upp sig mot oss. Okej.. De kanske inte kaxade, men de var förbannat jobbiga.
'' OH TJEJER! Kom hit, spela med oss?, får man vara med?, fan de vill ju, där är dem!, gå fram då! ''
HAHA shiiet vad löjligt det låter här.. Men det blev liksom lite annorluda irl.
Drake den goe var uberglad och just nu ligger han här med mig i sängen och sover som aldrig förr.
Han kommer garanterat att sova gott och länge. Vilket ger desto mer sömn till mig :D
Tack för en bra dag alla.. medverkande? Kan man säga så? Aja, det blir nog bra..

Nu blev jag hungrig igen! Jag som inte för så länge sen käka god grillad mat by mum.
Äh, får klara mig tills morgonen som kommer härnäst.
Nu tror jag att det blir en film innan jag slocknar för dagen.
Sov så gott!
Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback