nu äreee fredagsmys!

Skolveckan gjord och nu har kärleken kommit igen.. Puss på helgen!
Ikväll står det grillning med banan & choklad (yammi!) med goa ungar på schemat.
Drake tänkte hänga på ;)
Imorgon blir det ännu mer grillning, dags att välkomna sommarn på riktigt nu!
Fast det sägs ju att det ska bli regn.. Aja, det funkar nog ända ;)
På måndag så hoppas jag innerligt att tandställningen på underkäken ryyker!
Fatta vad härligt :D

Nästa helg så är det sista omgången i div 2.
Ska starta LA:2, har aldrig ridit det programmet tidigare så det är nog dags att träna på det i veckan..
Fast det lär nog inte bli några problem eftersom att Jojjen går som en klocka nu för tiden :)

Från en grej till en annan..
Jag satt och tänkte på en grej förut,
vad skulle hända om allt koffein helt plötsligt tog slut?
Skulle inte världen typ gå under då med tanke på alla beroende människor?
Skulle på ett sätt vara ganska intressant att få svar på denna fråga någon gång... ^^

Nu mina kära så ska jag kolla klart på filmen '' My sisters keeper'' och grina.
Ha en förbannat trevlig fredagskväll!

Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback