tisdag 18/ 5

Regnet faller där ute och därför passar det fint med lite plugg. Snart klar med ett arbete här! Redigt ;)
Tänkte springa ut sen och bara springa och vara lite gymnastisk ^^
Älskar att vara ute i regn och bara rensa huvudet från allt annat. Helst ska det vara barfota, då blir man sådär extra smidig och kan typ hoppa och springa hur man vill. Jag gillar att bli lite hyper och då galen xd
Lite senare hade jag även tänkt att träna Jojjen och Lukas.  Drake också om han orkar. Han har tydligen vart himla busig idag hos mormor min. Haha!

Imorgon blir det nog sovmorgon, hemkunskapen var inställd. Men funderar lite att åka som vanligt till skolan ändå. Kommer antagligen inte tycka samma imorgon när klockan ringer. Då är allt man vill att bara somna om.
Imorse var jag mer död än levande. Ögonen sved och ville bara stängas igen och huvudet hängde liksom inte med. Kroppen skakade och allt jag ville var att sova. Har nog aldrig varit så.. konstigt trött! Jag menar det verkligen! Sen blir det ju inte direkt bättre av att en film om Linné spelas och att läraren pratar om.. blommor? Eller jag vet faktiskt inte vad han pratade om. Det enda jag försökte koncentrera mig på var att inte somna.

Ha en go kväll.




lägg upp bilder på dig plzzzzzzzzzzz

2010-05-18 | 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback