lite si o så

DIVERSE:
Namn:
Karin Nordström
Födelsedag: 22 mars
Hemstad: Mellerud..
Ögonfärg: Typ grön/blå?
Hårfärg: Brun
Längd: 168 cm
Höger/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanan: Träningsberoende, kanske inte en ovana men ah..
Stjärntecken: Vädur
Sko stl: 37-38
Är dina föräldrar skilda: Ja
Skor idag: Converse
Din svaghet: Sötsaker
Dina rädslor: Spindlar och andra snmåkryp
Mål för det här året: Ångra inget
Mest använda fras på msn: ''haha''
Det första du tänker på när du vaknar: Men neej inte än!
Dina bästa kännetecken: Kungen här så (H)
När går du och lägger dig: Försöker lägga mig tidigare, men kl blir alltid runt 12
Mest saknade minne: Bf-tider och förra sommaren.

FAVORIT:
Färg:
Blå
Mat: Tacos & grillat
Sport: FORMEL1! Öh? Nej.. Men dressyr ;D
Djur: Häst / hund
Glass: Ben & Jerry's
Godis: Typ allla sorter? ..
Affär: Carlings, och en massa
Sallad: Fruktsallad ;o
Skådespelare: Ingen spec tror jag.
Låt: Sway - The Kooks är grym
Nummer: 6
Tuggummi: Allt duger
Helgdag: Nyår, midsommar.
Årstid: Sommar till 110 %
Tandkräm: Ingen favorit direkt..?
Radiostation: Bandit!
Doft: Gräset efter sommarregn!
Kroppsdel på motsatta könet: Ne, kör på helheten jag

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
Lycklig
Hur vill du dö: Go och gla
Vem av dina vänner är mest lik dig: Kungen. Elr juste! Jag är ju kungen ;s
Vem är högljuddast: Maria (''KAAARIN!'')
Vem får dig mest att skratta: Alla! Bra att vara lättroad
Vem har du känt längst: Maria
Vem är blygast: Nathalie kanske?
När grät du mest: För 2 år sen blev det mkt
Vad är den bästa känslan i världen: Trygghet tillsammans med lycka
Värsta känslan: Rädsla tror jag
Vart vill du bo i framtiden: Jag vet faktiskt inte..
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Ärren på ena benet
Hur länge tror du att du kommer leva: Lagom, en liten bit över 80 typ

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Jo
Moonat någon: Tror inte det
Blivit dissad: Who hasn't?
Rymt hemifrån: Har nog hänt
Föreställt dig ditt ragg naken: Jo
Skolkat: Har la hänt
Tänkt på självmord: Ja, något jag aldrig skulle våga.
Sovit utomhus: Såklart!
Gråtit i skolan: Jaa
Spytt i skolan: Nej det tror jag inte
Velat bli modell: Nja
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Hahaha jorå
Sett en död människa: Ja
Druckit alkohol: Hmm.. jo
Använt droger: Aldrig
Ätit sushi: Jaaa, uääk
Varit på scen: Yäs
Snattat: Tog typ alltid lösgodis på Ica när jag var mindre, haha!
Retats: Herregud ja
Blivit nerslagen: Nej, nej

DU:
Svär:
Ja
Sjunger bra: Haha nej tyvärr
Duschar dagligen: För det mesta
Vill gå på högskola/universitet: Vill och vill, men ska
Vill gifta dig: Ja om x antal år
Tror på dig själv: Oftast
Tycker att du är attraktiv: Det händer väl
Kommer överänns med dina föräldrar: Ja helt okej
Gillar åska: Älskar!
Spelar något instrument: SKA lära mig bättre gitarr ;o
Äger en iPod: Ne
Ber: Nej
Går till kyrkan: Nej
Sover med gosedjur: Nej
För dagbok: Nej, bloggar och skriver ibland tankar eller små ord
Dansar i regn: Om jag är på humör :)
Sjunger i duschen: Hahaha jo..

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: Donken
Singel/gruppdate: Dater är inget vidare haha, men beror på
Choklad/vanilj: Choklad!
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film oftast
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Kakor!
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Oj fy fan! Värsta farhågan att bli av med synen

KAN DU:
Gå ner i splitt:
Neehehehej
Skriva med båda händerna: Haha det går väl
Vissla: Ah
Nån iBlåsa en bubbla: Mjoo
Rulla din tunga i en cirkel: Om jag fattat rätt, ja
Ha dina ögon i kors: Yeees
Nudda näsan med tungan: Nix
Dansa: Jag äger! *host*
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja, äter mer än vad man kan tro ,o

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade:
Sanna
Du pratade i telefonen med: Marrie
Du kramade: Emelie
Du skällde på: Säkert Maria xd
Du sportade med: Jojjen

SENAST DU:
Skrattade:
Nån timme sen
Grät: De var faktiskt väldigt länge sen!
Tuggade tuggummi: Förut
Drog ett skämt: idag säkert

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
Gårdsplan, stall, hagar, trädgård och just nu Bob.
Lyssnar du på musik nu: Alltid
Vad har du på dig: Shorts, tröja, linne.

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
Varför inte?
Mirakel: Ja
Magi: Mja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Gud: Verkar så komplicerat.. Vet inte
Satan: Nja
Spöken: Ja
Tomten: OHJA!

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
Nya Zeeland!
Hur många plattor äger du: 10-20 st
Hur många kuddar sover du med: Två
Dricker du mjölk: Ja
Personer du hatar: Hatar nog ingen, men ogillar
Tror du gud är en tjej: -
Var tror du vi hamnar när vi dör: Himlen?
Signaler innan du svarar: Olika
Är du ett hälsofreak: Både och tror jag..
Värsta vädret: Slask
Lekte du med Barbie som liten: Yes


Grattis, nu känner ni mig bättre?



pro på att mitt namn står med på ett ställe :D

2010-05-28 | 00:19:14

grym är du! ;o

2010-05-28 | 18:08:34

elr ne.. jag ä grym! du är bara min stalker som kallas grym då & då ;D

2010-05-28 | 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback