yoo

Nyss kommit in från en wonderbar barbackatur med Jojjen. Tycker väldigt mycket om dig heesten.
Sen har min lilleman Drake lärt sig en hel massa nu också. Känns bra det här!
Skulle kännas ännu bättre om man hade sommarlovet här med mysiga sommarkvällar. Kom och tänka på när Natta & Maria hängde med till Norrköping förra sommaren, den kvällen på bryggan.. Finns liksom inte ord för att beskriva hur mycket jag levde just då. Förstår ni vad jag menar? Jag var liksom så lycklig, rakt igenom. Allt var så perfekt!
Såna stunder kommer inte ofta och när de väl kommer så är det nästan alltid i just denna årstid, sommaren. Gud vad jag älskar det. Varför ska man behöva ha deprimerande vintrar? Man klarar sig gott utan.

Har egentligen ingen blogglust alls just nu. Men om man har en så är den kanske till för att man ska uppdatera?
Så ah.. here you go. Kanske inte världsklass men ;)

Drar en bild på Drake innan jag sticker ner till tvn.



Ha det så bra
Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback