Onsdag 5/5

Idag har vi haft nationella proven i biologi.
Gick faktiskt bättre än vad jag väntat mig i och med att jag inte haft bilogi sen i 8:an.
Så ah.. Jag är relativt nöjd :)
Nu är det bara de nationella kvar i franska. OOH YES vad man är taggad.. Heeh!
Kommer ju lätt få ett topp resultat på dem proven känner jag på mig ;o
..eller inte kanske. So it would be nice of you to say '' I wish you all the best, good luck!''
Jag kommer behöva det !

Men imorgon är vi lediga och det jag gilla oerhört mycket (Y)
Ska ev. till Vita med mina kära + min käraste Drake imorgon och ''förhoppningsvis'' bada..
Oh vad kallt!

Igår var Sanna här med sin valp, Ninni som är 2 veckor äldre än Drake.
De fick busa en stund och man kan gått skratta en del åt dem.
De är så klumpiga och har typ noll kontroll på fötterna, spec. bakfossingarna xd
Fick några bilder på dem, även om de inte är så bra ^^
Men orkar inte ladda upp fler än 1 ;p




Snart sticker jag & hämtar Maria! :D

Ha det bra!
Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback