det är dags för.. FREDAGSMYS!

Och fredagsmyset denna fredag kommer att utspela sig i Malmö med kära Marie.
Planerna för kvällen lyder: Se Harry Potter på bion med massa godis!
Om dagen fortsätter så bra som den har börjat lär den bli pretty awsome. Vår första lektion började 8.50, sen var vår andra lektion inställd så nu har jag 1½ h håla. Börjar igen 13.30 och slutar för dagen 14.00. Gilla?! Tänkte la det ;)

Nu ska jag slänga upp en fin bild på min mamma och hennes Ducati. Visste ni förresten att hon är ordförande för Svenska Ducatiklubben? Ganska häftigt :)


När jag ändå är igång kan nog Christian bjuda på en bild också..

..och jag. Vi hade lite väl ''roligt'' på vägen till Norrköping.


Peace




Haha, snygga! vi gick lös med kameran ett tag där i bilen. "gilla"

2010-11-19 | 15:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback