höstlovet 2010

Får ursäkta för en usel uppdatering nu denna höstlov vecka, men har haft fullt upp!
Kom till Mellerud förra fredagen och den kvällen spenderades hemma i soffan som jag saknat så..
Lördag: Besökte farmor och farfar och fick i sig god mat. Efter det hem och fixa iordning sig inför en kväll i Trollhättan med tjejerna. Tog bussen dit och väl där så gick vi och fetade oss på Max.
Vi hann även leka lite i barnens lilla hörna innan vi kom in på M15 där några band skulle underhålla oss. Första bandet var Dysfunction Disaster följt av, Social Siberia, Kid Down och sist finfina Her Bright Skies.


Tack för en jätte go kväll/natt!
Söndag: Vad hände i söndags.. Det går så fört så att man knappt kmr ihåg vad som hände när. Men har för mig att det blev en rundtur i Tommys bil, tacos och prat med mormor.
Måndag: Upp tidigt för en kontroll hos tandläkarn följt av lite shopping och hem till Jojjen som hade busat till det. Och en underbar kväll/natt! Åkte och hälsade på Jojjen igen vid 18 ungefär. Ganska många känslor som kom till ytan när jag kom in i stallet och se honom stå där i stallgången. Lika söt och charmig som vanligt! Tog ut han i poaddocken för en ridtur och jösses vad jag saknat allt med den ponnyn.. Med honom kan jag verkligen rida, har saknat den känslan. Vi kompleterade alltid varandra så bra. Och det skönaste med att hälsa på honom var att se att han har det så bra. För det har han verkligen! :)
När jag kom hem så kom Nathalie förbi och vi gick ganska snart vidare in till Mellerud för att köpa ''lite'' gottgott. Fast när vi väl handlat klart så ville vi inte gå hem så gick lite spontant runt i stora staden och sedan vidare till Maria. Länge sedan jag var där! Det var mysigt. Sen gick jag och Nathalie hem till mig igen, det tog låång tid. Haha fast kul var det! Somnade i soffan medans Nathalie kollade på film.
Tisdag: Vaknade 12:30 med Nathalie liggandes brevid mig. Gick ner och käkade frukost innan det blev mys i soffan fram till 15. Efter att hon åkt bytte jag om till arbetskläder och stack till Framnäs för lite jobb. Kul att komma dit och snacka med dem och kunna få hjälpa till. Kom hem runt 21 och somnade ganska snart efter det.
Onsdag: Tvingade mig upp ganska tidigt för att säga hejdå till farmor och farfar. De skjutsade sen in mig till järnvägsstationen där Nathalie och Maria väntade. Göteborg stod på tur och när vi kom fram mötte vi Nadia. Dagen bestod av shopping och massa galenheter med vilddjuren. Fick även träffa kära bäsen Emelie! Kul att få se henne :)

Torsdag: Packade ihop mina och Drakes saker och lastade in i bilden. Bilens slutstation fick idag bli Norrköping med mamma, Lennart och Christian. Lite humor vill man alltid ha så det kvällens underhållning fick bli en stand up med Lennie Norman. Skön snubbe det där alltså! Haha!

Fredag: Vaknade tiiidigt av en cp-hund som ville ut så fick på mitt bästa humör gå ut med honom. När jag kom in igen gick jag raka vägen till sängen och somnade som en stock. Frukosten idag var det inget fel på, konditoriet nedanför vet vad dem gör kan man nog säga. Efter käket gick jag till ''Face Stockholm'' där mamma satt och blev sminkad. Jätte fin blev hon! Sen överraskade hon mig med att själv få en sminkning och det sa jag inte direkt nej till.. Så ja, efter det så kände vi oss båda riktigt fina tror jag ^^ Dagen fortsatte med lite dome bio, solning och fotografering. Nu har jag nydligen kommit hem efter gott käk på O'learys. Mätt och go!

Vet inte om man kan se sminkningen så bra men..

Imorgon blir det shopping och middag med favvo Hasse och favvo Siw här i Nkp. Alltid lika kul att umgås med dem! Sen på söndag drar jag mig tillbaka till Bollerup igen :)

Ha en fin kväll!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback