ONSDAG 17/11

Plugg, plugg, plugg, PLUGG! Helt sinnes vad mycket det är just nu. Men men.. Snart är det fredag vilket innebär Malmö. På fredag kväll blir det att se Harry Potter på bion, sen på lördag är det Bullet for my Valentine på kvällen. Detta blir finfint! Hur är det mer er annars då? Med mig själv är det bara bra. Känner oerhört lättad för stunden då jag nyss kom tillbaka från att ha gjort ett NKprov om skadliga ämne. Nu är det bara att rensa huvudet på allt jag lärt mig och läsa på till ännu ett NKprov, fast då om reningsverk osv. Aja, det ska nog gå!

Har det hänt något annat då tro.. Ah massa, men kmr inte ihåg allt ^^
Men förra onsdagen t.ex. så blev jag och en annan i min klass fotograferade för skolans kalender 2011.
Hoppas innerligt att bilden blir okej.. Inte kul att visas upp i den annars x)

Ne, nu ska jag då plugga.. Ciao!




Från förra veckan då Marrie var på besök! :D ♥



knepig tjej som var på besök där alltså!

2011-03-03 | 01:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback