Lördag 27/11 snöööö!

Gick upp tidigt idag (tro det eller ej) för att gå ut med Drake och släppa ut en häst. Fast jag var som en zombie tills jag gick och la mig igen och sov tills 13, då jag vaknade av att jag frös som ett as.. Gick direkt upp och in i den varma duschen. Efter det gick jag ut i snön och var duktig och gjorde klart i stallet, gick en lång sväng med Drake och sen blev det fukost vid 14.30. Och ja.. Sen satt jag och gjorde typ ingeting. Skönt!
Sen bestod kvällen av snöbollskrig och mys på äpplet. Det där snöbollskriget var jävla utmattande. Men vintern ska bestå av sådana grejer! Och vi ägde ju lätt upp, hehe.. Nu är jag mer död än levande. Sjukt trött. Så sängen väntar mig nu härnäst. Frågan är bara om jag ska starta en film med 99,9% risk för att jag somnar? Jag tror jag tar den risken.

Just nu på Spotify går Milow's Ayo Technology och det för minnena tillbaka till förra året i Malmö. Hade ju turen att vinna 2 biljetter till en mysig konsert med honom. Mamma hänkade med och det var en helt underbar kväll. Tror nog fortfarande att hans lilla konsert toppar min lista av alla konserter. Det blev en sån jävla go stämining som gjorde att man verkligen kände sig levande just för stunden. Sen att förbandets sångare bjöd på en dans gjorde ju inte saken sämre.. ;)

Lite mobilbilder från Milow.

Nä, nu säger jag tack och hej för mig!
Sweet dreams ,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback