förskyld.

För 3:e gången sen jag började här. Känns lagom kul!

Idag hänkade jag på mamma och Tommy till Malmö en sväng. Fick köpt lite kläder (ovanligt), fast dock inget som jag skulle ha.. Hehe! Fast det jag fick med hem är jag himla nöjd med så det får la gå ;) annars blev det gott käk.. Tror jag, har ingen smak i munnen tyvärr så det kändes ovärt att äta överhuvudtaget. Kostar bara massa pengar, skulle kunna ha tagit en macka hemma ist egentligen. Menmen, de andra sa att det var gotteligottogott så ska inte klaga. Nu är jag nyss hemma efter ännu en övningskörningstur, tog en igår också. Lite rostig till en början med sen flyter det på skapligt bra ändå. Jävligt kul är det iaf! Vi tog även en vända i skogen med Drake så att han fick springa av sig riktigt och leka lite. Han är ganska galen den hunden alltså.. Haha! Kameran var med så får ta och ladda upp lite bilder.


(klicka för större bild)

Mer bilder kommer imorgon, för nu vill tydligen inte min kära lilla data samma som jag. Den vägrar att ladda upp fler pics så ah, ni får vänta.

Nu ska jag kolla film med min älskade mamma ♥

Puss på er och ha en fortsatt mysig lördagskväll.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback