oj då..

Ännu en blogglucka har det blivit sen sist. Jag som lovade att ladda upp bilder på Tullstorp och grejer också ;) illa! Imorgon efter skolans slut drar ju jag med Marie hem till Malmö med Drake i bagaget. Och det ser jag väldigt mycket fram emot! Kul att fylla på klädförrådet lite framförallt :) sen blir det väl en massa plugg för att på tisdag har vi det första matteprovet.. Inte någon höjdpunkt direkt! Annars har skolan vart himla rolig idag. Haft profil hela dagen, så på körningen t.ex. körde jag och Anna ut med en pålle vid namn Mon Petite. Jätte mysigt att trava fram på en väg med lite duggregn i luften. Sen hade vi sitsträning och eftersom att jag jobbat jätte mycket med just sitsen med Jojjen blev jag väldigt glad när ridläraren Hanna sa att jag satt perfekt. Hehe ^^

Från en grej till en annan. Kolla här på nästa veckas aktiviteter;
Måndag - zumba dans
Tisdag - Friskis & Svettis
Onsdag - kickboxning
Torsdag - ridning
Fredag - gymmet
As pepp på att träna sig tillbaka till sin gamla form. Den goda formen.

Här har ni lite bilder btw!


Anna bus!


Skördefesteeeeen

Tullstorp                                                Briar ♥



(klicka för större bild)

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det stääädning..
Ha en undebart go höstkväll!
Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback