p i g g e l i n

Sov till 12:30 idag så idag är jag inte på den lata sidan inte. Vanligtvis när man sovit länge så brukar man ju bli sädär seg och konstig, men tydligen inte idag och det tackar jag och bugar för. Har redan varit ute och tränat agility med Drake och strax blir det att gå med honom igen tillsammans med Anna och Camilla. Och efter det rida på Annas ponny Sira ( Sirus the Virus ). Känns bra det här! Ännu bättre känns det eftersom att det bara är en vecka kvar tills jag är i Mellerud med mina lovers. Brudar som flummar runt 24/7. Jadå, det är kärlek det.



Ha en fin dag!



Saknar dig! Tro inte att du kommer slippa oss elr absolut inte mig en enda sekund när du kmr hem! Älskar dig vännen<3

2010-10-24 | 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback