heeeeeeeeeeeeej!

Nu har det återigen gått alldeles för lång tid sen sist. Men inte haft tid eller någon större lust att blogga. det är kanon att bo med Marie, vi har det så kul såååååå :D Igår kväll blev min förskyldning värre och jag fick feber. Länge sen jag mådde så dåligt som igår innan jag la mig. Blää! Inte kunnat sovit något vidare heller. Men men, jag överlever! Speciellt nu efter att jag och Drake åkte med Tommy in till ystad och runt lite här och var. Drake fick springa av sig vid stranden och gud vad fint det var vid havet. Verkligen! Jag fick även i mig min livs första big mac och köpte på mig massa godis. Så nu har jag så att det räcker ett tag :) Juste! I torsdags under körningen så pratade vi på att ta hål i öronen och jag blev så sugen att senare samma dag tog jag två nya hål. Eller jag tog dem inte, men Marie gjorde det åt mig. Fick kyla ner öronen med fryst lax eftersom att vi inte hade någon färdig is ^^ Det gjorde inte alls ont! Sen nästa lördag på höstfesten ska Lovisa få ta ett till på mig. På tal om höstfesten.. Jag längtar! Alla längtar och ah.. Det kommer nog bli as nice :D

Här får ni lite bilder från mobilen ;

Fåren ♥

Anna och jag bland skolans kossor

Mellerudbesöket. Mina fina älsklingar ♥

Jag, Nathalie, Maria och Ello at Johan's

Jag och Johan

Victoria, Chrille (?) och Mark

Gunnar!

Nyckelpigan som jag trampade på men som visade sig vara en igelkott..

Nu ska jag ta och lägga mig en stund under täcket. Fryser och har ont i huvudet.

Kärlek till folket




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback