mätt som en jävla plätt

Nyss hemkommen till mitt rum efter Idol checkande på Stora Elevhemmet + go tårta! Tack Lisa & Anna.
Grattis till Lisa också som fyller år imorgon :)

Mår förövrigt bättre idag. Var seg och hängig imorse, men drog mig upp ur varma och goa sängen till slut. Hade profil hela dagen idag vilket bestod av lite stalltjänst, körning och ridning. Första ridpasset på Bollerup och fick ha en ganska go och stoor häst som hette något på B. Var över ett år sedan som jag överhuvudtaget red en annan pålle än Jojjen och Lukas. Och det är ju inte alls så stora, de är ju mysiga ponnier. Men himla kul i alla fall att få komma upp i sadeln igen! Repeterar från tidigare inlägg att jag saknat det. Sista passet så samlades alla skolans elever i idrottshallen för lite politiskt snack. Himla kul faktiskt! Var representanter där från bl.a. socialdemokraterna, moderaterna, ung vänster och kristendemokraterna och någon mer. Vissa skötte snacket bra medans andra pratade lite väl mycket. Haha som sagt, ganska kul! Nu ska jag skriva klart en svenska uppgift och efter det packa klart alla saker som ska med mig till Mellerud. Hinner inte med något sånt imorgon eftersom att vi börjar kl: 8 och slutar 14. Bussen från skolan går 14:25. Ska bli så skönt att få komma hem! Disneykvällen imorgon kväll passar mig alldeles utmärkt, skulle inte orka något annat! Jobbigt att resa, speciellt med en Drake i släp. Haha!

Ne, nu måste jag skynda mig lite här..
Sweet dreams!




ååh gumman jag vill träffa diiiigg!!!<333

2010-09-11 | 08:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback