söndag, söndag kväll

Hej gott folk!
Alla krafter är typ slut efter denna helgen. Är jätte trött verkligen, fast så ska det la vara? ;)
I fredags så var det regnigt värre så kvällen/natten bestod av film. Somnade i soffan och vaknade av att jag ramla ur den vid 05:30 och på tvn gick då Teletubbies. Fint uppvaknade.. Haha! Gick och la mig i sängen efter det och sov till 10.  Hade planer på att sova långt inpå dagen ^^
Senare så kom Pernilla och Cornelia och vi begav oss till ''Flugan'' och senare ''Svanen''. Blev en trevlig kväll som avslutades med mig och Pernilla sovandes i soffan på ''Flugan''. Vaknade av hennes mobil vid 07 idag, då gick vi till vårat rum och då sov jag vidare till 13:30. Vaknade och gick med 2 andra med var sin hund runt en slinga. Nu ska jag plugga lite.

Lite bilder kommer här;


Pernilla med en kompis






Och ah, orkar inte ladda upp fler nu ^^

Ha det fint!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback