:)

Nu är det verkligen höst. Löven är gula och nästan hälften har fallit till marken. Kvällarna är mörka och vinden kall. Men det är så det ska vara nu och detta är fösta året på länge som jag verkligen kan njuta av hösten. Det är mysigt!

I början av veckan klippte jag och Anna ett får som var världens snällaste, Lilla My. Sen efter skolan åkte jag och några andra på studiebesök i Tullstorp. För er som inte vet vad det är så är det en himla fin dressyranläggning där Jan Brink bor. Och Jan Brink är en av Sveriges framgångsrikaste dressyrryttare spec. känd för sin framgång med sagohästen Briar. För mig är han i alla fall en sagohäst. Så maffig och speciell häst alltså! Jag hoppas på en praktikplats antingen där eller på en annan dressyranläggning i Falkenberg i sommar. Vore grymt! Jag ska ladda upp massa bilder från Tullstorp när jag fått tillbaka min fulla hastighet på internet. Nu går det en halv evighet att ens försöka ladda upp en bild. Så ah, jag väntar till.. imorgon blir det ju! Haha då får ni inte vänta så länge ;) Sen på lördag är det höstfesten och det taggar vi inför. Kommer bli kul! Hoppas jag.

Annars då? Jo, jag lever och har det bra här nere. Plugget rullar på i 120 känns det som, men hellre det än tvärtom kanske? Haha ne jag vet inte. Men det är helt okej. Jag älskar allt folk här nere och Drake har det även han bra hoppas jag. Så valde helt klart rätt gymnasium (y)

Nästa gång jag kommer till Mellerud blir v.44 på höstlovet. Kommer bli en fullspäckad vecka känns det som redan. Vilket blir jättejätte bra för mig. Första halva veckan i Mellerud sen andra halvan i Norrköping hos mamma. Och med dit följer ju även Christian så det lär verkligen bli kul. Stand up med komikern.. Vad hette han nu igen? Hehe ah, det kommer jag inte på just nu men något hette han i alla fall är jag rätt säker på. Nu ska jag ta en dusch och sen blir det fika.

See ya




Lennie Norman heter komikern ;)

2010-09-30 | 17:36:07

Lennie Norman heter komikern ;)

2010-09-30 | 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback