all by myself

Första ensamma kvällen på bollerup nu och det är gaaaanska tomt! Bara Lovisa här typ, fast hon bor inte i samma boende. Men som tur är så kommer bästa Camilla imorgon :D
.
Har laddat ner en massa filmer idag och bara slappat sönder. Hoppade även ut genom fönstret och la mig en stund på gräset utanför, bäst att passa på medans solen fortfarande är varm. Problemet är att när man är såhär ensam så kmr allt ikapp en och helt plötsligt vill jag bara hem igen. Saknar allt ''hemma'' redan! Spec. min älskade mamma och mina finfina vänner! Men när det börjar fylla på med mer folk på söndag/måndag kommer jag förhoppningsvis ha annat att tänka på.
.
Nu ska jag sätta på ännu en film och lägga mig i soffan och invänta morgondagen då mycket ska fixas.
Ha en go kväll!


Saknar dig också hjärtat mitt! Kramar

2011-09-10 | 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback