det var då inte igår!

Fråga mig inte varför jag inte skrivit några inlägg sen påsklovet. Det blev bara inte några fler skrivna efter det sista inlägget, hade väl ingen lust elr tanke på det. Men nu kör vi en liten update! Elle rkan man kalla det så efter x antal månader? Vi säger att jag kan det.

10 snabba!
  • Lidit av körtelfeber
  • SOMMARLOV
  • Metaltown
  • Partaa
  • Vart i Norrköping 4 veckor och jobbat i ett stall (praktik).
  • Tränat Grand Prix häst
  • Kört stridsvagn
  • Shoppat
  • Solat & badat, schteek style!
  • Jobbar nu 2 veckor på Framnäs gård (praktik/jobb).

På praktiken i Norrköping fick jag då verkligen slita, men nu i efterhand var det så värt det! Fick privatlektioner på så jäkla fina hästar och har lärt mig massor. Inte alla som får rida en häst som tävlar Grandprix för en elit ryttare. Gud vilken känsla man fick! Första gången jag red ett dressyrprogram med passage, piaff och galoppombyten i varannan/varje. Hoppas dock inte att det var sista ;) Gick även ner 6 kg på de veckorna.. Fast åt minst lika mkt som vanligt. Kan ju säga att det gick åt energi! En dag fick jag cykla till stallet, 1,5 mil dit och sen samma väg hem. Var gött sliten efter den dagen kan jag lova! Men skönt att vara så trött ändå. Då somnar man gaaanska fort i alla fall!

Sen allt annat som hänt sen sist jag uppdaterade orkar jag inte gå in på, kan däremot berätta om planerna framöver. Ska göra en vecka till på Framnäs, sen efter det drar jag med mamma och hennes kärlek Lennart till Tallin. Krille hänkar nog också får vi hoppas! Ska även stanna någon natt vid kusten och leva livet lite. Liseberg ska jag försöka hinna med också! Fast det lär bli tight att få in det i schemat, men vore himla kul! Inte vart där på något år nu. Den nya ''Atmosphere'' vill man testa nuuuuuuu! :D

Och vet ni? Jag längtar tills skolan börjar faktiskt! Så att jag äntligen kan få träffa allt underbart folk där nere.
Längesen nu..

Men nä, nu väntar sängen. Hoppas det inte dröjer 1 år tills nästa gång..
Pussar & kramar till tusen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback