ready, set... GO!

Igår hade jag finbesök av brudarna. Körde på lite mystema, blev en del prat och en film på altanen med massa ljus och filtar. Sen käkade vi pizza, eller okej.. Jag och Nathalie gjorde det iaf! Det var faktiskt min första pizza på hela sommaren, så gissa om den var go?! Eftersom att jag åker till Norrköping idag och är borta resten av sommarlovet så slutade kvällen med hejdå kramar. Kommer förmodligen inte komma hemåt förens höstlovet, och det är ju ett tag till dess. Men kan ju säga redan nu att den veckan kommer ha en klass för sig själv! Som sagt, senare idag går tåget med slutdestination Norrköping. Med mig hela vägen kommer Christian att vara.. hur fan ska man orka med honom? May the force be with me.. Haha men nä, det ska nog inte vara några problem. Han har ju några bra sidor också! Aja anyway, imorgon åker vi vidare till Sthlm för att hoppa på färjan till Tallin som jag nog redan nämt i tidigare inlägg. Blir borta tills fredag och kommer hem till Mellerud en snabbis på lördag innan vi åker vidare till kusten. Där blir jag i några dagar tills det blir dags att packa in alla saker i bilen och åka neråt till Bollerup igen. Yiiiha! Känns som ett bra avslut på denna sommar iaf :) Kameran kommer vara med 24/7 nu så om några dagar kanske det kommer en hel del bilder upp. Ha det suuup-er! Peace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback