vantalängan -11

Så.. Nu befinner jag mig i skåne igen efter två super härliga dagar på kusten som gjorde mig en hel del brunare! (Y)
När allt var uppackat i mitt nya rum som jag ska dela med en annan, stack jag och mamma och köpte massa prylar till både stallet o rummet. En hel del foder införskaffades så nu är allt klart inför Kakies ankomst. Ska bli så kul! Kunna gå ut till stallet igen efter varje skoldag har jag saknat så himla mkt, det är så lugnade på något vis. Ska snart sticka ut dit och göra rent stallskåpet, men först måste jag sova lite. Har precis kommit hem från Vantalängan där jag var med och hjälpte till med aktiviteter bl.a. för de nya ettorna. Även om det bara skiljer ett år mellan oss så ser dom ju förjävla små ut.. Förutom en som var över 2 meter lång ;p blev hur som helst inte så mkt sömn, även om jag var en av dom som sov mest.
.    Ska försöka lägga upp någon bild på mitt nya rum snart och våran modul där vi bor.
Ha det grymmers!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback