God Jul

Dagen före doppardagen idag om jag inte är helt ute och cyklar, fast det är jag ju inte, sitter faktiskt inne och har precis fixat alla klappar. Vi hade dock ingen tejp hemma så fick improvisera lite, men det duger nog!

Har vart en liten lucka nu sen sist jag skrev här, men det är ni väl vana med vid det här laget. Har i alla fall fått jullov sen sist och det är det viktigaste! Åkte hem förra fredagen, den 19:e, så har vart hemma en vecka redan. Och vad har jag gjort? Haha inte alls mycket, blivit några rundor till Göteborg och sen har jag tränat en del. Igår var jag en sväng hos Maria också eftersom att dem äntligen fått lov. Fyy vad jag saknat henne! Fast nä.. Det har jag ju inte ;) eller jo.

Nu ska vi snart ut och övningsköra, bäst att passa på nu när man är hemma. Igår var det exakt 3 månader kvar tills jag blir 18, så inte alls så långt kvar till jag kan köra upp! Det låter väl ändå inte helt fel? Åhh nej, mycket bra! Sen så är det puben och allt.. Längtar!

Ha en riktigt bra jul nu och ät så mycket julmat ni bara kan!



Love too you <3

2011-12-30 | 01:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback