sista skolveckan 2011, here we go!

Den här helgen har vart sjukt bra! I fredags hade jag i och för sig feber och det har hållt i sig, men det positiva väger upp ordentligt. I lördags så var det gille för Johan, Teo och Peter och det blev en super kväll! Det kommer jag leva på länge :) Sen igår var det slappt fram till eftermiddagen då jag stack till Kulladahl och hjälpte Tommy i lagårn. Var skönt att piggna till lite! Blir ju inte sämre av all den goda mat man får efteråt hemma hos Jönsson, mums!

Nu är det måndag igen för sista gången på Bollerup detta året. Det har verkligen gått sinnesjukt fort! Antar att det är ett gott tecken på att man har kul i alla fall. Synd bara att man lär ha lika kul på lovet där hemma så rätt som det är så är man tillbaka här nere igen för ytterligare en termin. Men men, det kommer bli roligt att komma ner igen efter ett skolbreak!

Nu ska jag först svara på frågan "Dag 2", sen One Tree Hill.
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13. Det senaste jag ångrade
Dag 14. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 15. En bild som betyder

Två sanningar om mig:
  • Jag hatar när folk drar av mig mössan om jag har en på mig.
  • Det har nydligen hänt en grej som är hur bra som helst, vilket jag väntat på i 1,5 år.





  • Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback