Sleeptajm next!

Helt slut i kroppen nu efter att ha stått och kastat ved i några timmar. Säger hej till träningsvärken som kommer komma imorgon då jag även ska kasta ytterligare massa ved. Det låter la trevligt? ;)
Men jo, det är inte lika illa som det låter faktiskt. Ganska skönt att bli av med massa energi! Bättre än att sitta inne framför tv:n i alla fall som i för sig är mycket bekvämare.. Haha! Imorgon börjar ju även skid VM! Sprinten är inbokat på mitt schema, för det måste ju ses! Northug vs. Jönsson :D Hoppas Jönsson är på topp och att han för en gångs skull i ett mästerskap kan få till det. Pallen är det enda som gäller! Sen på fredag ska jag och Maria eventuellt till Göteborg. Kan knappast bli bättre?

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen.
Sov gott!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback