SATURDAY, I'm in love!

Och så var det helg [h-älg] och det firades igår med att efter skolan sticka in till the big T-town med Anna och köpa in massa godsaker. Sen hämtade jag även ut kläderna från HM, är pretty nöjd med dem alltså! Ytterligare lite att stoppa in i garderoben. Efter det blev det en liten sväng in på pizzerian och ut kom vi med två as goda och nyttiga pizzor. Så när vi väl kom tillbaka till Bollerup blev det käk. Senare på kvällen tittade Anna in här på affären. Blev lite busigheter då ja :D

Idag har jag sovit länge, hehe! Så nu ska jag ta tag i min hög med läxor. Great! Det lär la ta sin lilla tid det där, så vi hörs till morgonen eller något :)

Ha de fint,







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback