John Blund vill inte komma! (misstolka inte tack)

Så kan inte sova.. Hittade en lite rolig grej på min kära vän Marias blogg. Tänkte vara en sån där fuling som tar bra idéer nu. Kanske gör mig lite tröttare?

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 - Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Det här hade jag på mig idag
Dag 07 – Mina rädslor
Dag 08 – Bilder från jag var liten
Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 10 – En sak jag vill tipsa om
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Min bästa vän
Dag 14 – Snyggaste kändiskillen
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Det här får mig och må bra
Dag 18 – Något beroende
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Fula ovanor
Dag 21 - Mitt favoritminne
Dag 22 - Finaste låten och varför
Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Hur mitt största intresse kom till
Dag 26 - Min största passion
Dag 27 - Den här veckan
Dag 28 - Om jag blev tvungen att byta utseende med någon
Dag 29 - Detta är jag beroende utav
Dag 30 - Någon jag saknar
Dag 31 - Ett sista ögonblick

Om Mig - KungKarin

Well.. Jag uppfattas nog ganska ofta som en sprallig och glad tjej som har lätt för att prata på. Men sanningen är att jag har ganska svårt för att snacka med folk. Det är ju självklart skillnad på att snacka med de som man har närmast och med nytt folk. När jag är med mina goa poolers så känner jag mig trygg och säker, så då höjs min självkänsla ganska mycket bara sådär. Så då blir jag liksom bara busig, eller vad man ska säga.. Glad! Så om någon skulle testa mig med att gå själv och snacka med en ny person och jämföra det med om jag skulle ha med mig ngn vän så skulle det visa att jag hade det jävligt mycket lättare med det sällskapet. Då tänker man liksom inte så mycket på vad man ska säga utan då bara allt flyter på. Men om jag däremot är ensam så blir jag spänd och kämpar hela tiden med mig själv om vad jag ska snacka om. För jag hatar verkligen när det är det är en spänd tystnad. Då säger jag hellre ngt stört! Haha oh shit! Nu har jag ju liksom skrivit en jävla massa om något som egentligen är helt ointressant. Ursäkta. Men lite kortfattat om mig:
Jag heter Karin Ellen Marja Nordström och är född den 22:e mars 1994. Är uppväxt i det lilla samhället Mellerud på en gård. Har ridit under hela mitt liv och haft häst enda tills sommaren 2010. Då skaffade jag mig en hund istället. Jag är ganska träningsberoende och älskar att träna. Har hållt på med det mesta; orientering, löpning, friidrott, skidor, gymnastik och ah, lite si så där. Har nu dem senaste somrarna jobbat på mina morbröders gård/gårdar och hjälpt till i deras verksamhet. Studerar naturvetensap med hästinriktning på den underbara skolan Bollerup i Skåne. Haha nu hoppar jag lite hej vilt i min beskrivning men kan lätt skylla på tröttheten ;)
Och ja, jag är en kung som är envis som Mina Sahlins tro på att bli stadsminister. Tyvärr gick det ju inte så bra för dig Mona.. Men jag ska inte göra er lika besvikna!


Maria & jag, 9:ans skolavslutning

NU kommer John Blund. See ya in tha morning!
Over and out




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback