Mums, helg!

Fredag nu igen, vart en chill dag minsann! Var på fysiken och halva växt- och djurliv lektionen, sen stack jag med bästa Camilla till Ystad för en check hos sjukan. Visade sig att hon hade världens bihåleinflammation, stackarn! Fast bättre det än körtelfebern som de trodde att det var först. Var där i 2 timmar typ och efter det blev det lite hit och dit här på Bollerup innan vi fick med oss Anna och hennes busponny Sira och Camillas Teja, Drake hänkade på han med. Släppte dem lösa i ridhuset så att de fick springa av sig lite. Ganska uppskattat tror jag att det var! Nu ska jag strax till Camilla igen för att ha en slapp och go fredagskväll med film.

Imorgon är det öppet hus här på bolle och då ska jag och Anna visa häst vid hand på uppvisningen, GOGOGO!

Dag 08 – Bilder från jag var liten

Oj, tror knappt att jag har några bilder från min barnatid.. Kanske några!









Älskar denna bilden på mig och Lukas. Saknar dig! ♥

Inga av bilderna är från när jag var litenliten, bara från när jag var liten.
Många av dem från Bäs-tiden, som utan tvekan varit den bästa tiden någonsin. Saknar..
Sen från hästarna osv ^^

Nu orkar jag inte mer!
Puss på er



men vad äre för sockersött jag ser? ;O

<3

2011-01-21 | 22:35:38

Bästiden var verkligen den bästa tiden någonsin! <3 Det är nästan så jag kan få tårar i ögonen när jag tänker tillbaka på den ibland. Saknad tid, verkligen!

2011-01-22 | 23:48:12

sötkaaarin, har du allid varit det?! ja tydligen :D

2011-01-23 | 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback