ohjäää, piggelin!

Har nu druckit 3 energidryckor, det känns i benen.. Svårt att sitta still liksom. Jag har även slutat för dagen nu precis och det gillas skarpt! Nästan lika mycket som jag var duktig och räknade matte idag, gjorde hela 40 tal! Kan ha vart rekord. Idag är det även onsdag och jag har träningsverk i armarna, apropå ingenting. Var på gymmet igår och skulle träna, men gymmet och idrottshallen var fullt av bönder vilket gjorde att jag blev lite distraherad, hehee. Men fick iaf lyft lite med armarna. Sen blev det fit for fighting efter en boll, jobbigt faktiskt.. Haha fast det kan jag egentligen inte erkänna ^^
Sen övriga dagen igår var jävligt chill! Det var nämligen temadag om ''Mångfald'' igår så vi gick mest runt och lyssnade på olika stories om Afrika typ. Sen sista timmen var det ngn dans som var riktigt peppepp! Haha fatta vad kul det hade varit om man var bra på att dansa. Ska nog själv försöka bli elit..


Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Oseriös: Göran Persson, bara för att.
Seriös: Oj.. Skulle vilja vara många, men kanske Charlotte Kalla? Grymt att kunna träna med en sån toppkondis och allt det där. Eller Barack Obama? Känna sig lite powerful änna. Fast ne, hellre någon med massa pengar. Så att man köpa vad man vill och ändå ha massa pengar kvar. Så kanske den där snubben som startade Microsoft? Han har ju pengar så att det räcker och blir över. Snacka om ''Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!'' style!



Jag gillar den här bilden, man blir glad av den. Iaf jag!

Nu blir det fika! Peace



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback