Sova?

Ja, jag ska alldeles strax krypa ner under täcket och inta sovpositonen. Men först;

Dag 05 – Min dag
(blir jobbigt om jag ska ha med alla rubriker, så tar bara med dagens)

Eftersom att jag inte gjort mkt alls idag tar jag det som en punktlista.
  • Sovit till 14 - check!
  • Pluggat matte och instuderingsfrågor till idrotten
  • Vart ute och sprungit, men hittade ingen lämplig väg att springa på så tog ett ledigt ridhus och sprang runt i med Drake hoppandes brevid. Han blev nog om möjligt ännu tröttare än mig.
  • Ätit upp pizzan från igår + chokladpudding (där rök tränings resultatet)
  • Anna färgade mitt underhår
  • Kollat på ''17 again'' med Camilla, Anna, Kalle och Jesper.
  • Facebook
Hehe nu ska jag sova.
Sov så sött alla!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback