Våren närmar sig?

Snön försvinner sakta men säkert och vatten forsar istället över och under oss. Dagarna blir längre och allt ljusare. Även om det bara är januari känns det som att våren blir tidig iår, vilket jag hoppas innerligt! Är trött på snö och kyla nu, nu vill jag ha VÄRME! Låter väl inte helt fel?

Såg förresten att inlägget från i måndags publicerades idag? Konstigt..
Har inte så mycket mer att skriva tror jag, så kör vidare med dag 7.

Dag 07 – Mina rädslor
Alla har nog ganska många rädslor som man kanske inte är medveten om. Finns ju så många olika situationer där man kan bli sårbar och vem fan gillar att vara i det läget? Inte jag i alla fall. Sen så finns det ju rädslor för saker och sånt. Jag t.ex. är rädd för sindlar och andra småkryp och sen, typ små äckliga hål. det går inte att förklara vad jag menar med de där ''hålen'' men det är nog den värsta fobin jag har. Får typ panik.. Som i somras då jag var ute med moppen och det började att regna, vilket gjorde att det kom massa droppar på hjälmen. Och de drog liksom ihop sig så att de var precis brevid varandra. Då blev det typ såna hål/prickar som jag hatar! Så kunde inte köra vidare, utan fick vänta tills det hade slutat regna. Haha låter jätte barnsligt! Men kan inte hjälpas.
Nu då, har ni några weirda rädslor/fobier? ;)

Nu tror jag det väntar mat, hej på er!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback