Måndag 28 mars 2011

Efter ytterligare en helg är det återigen dags för måndag. Startade dagen tidigare än en vanlig måndag, gick upp vid 6 och fodrade sen väntade jag in Camilla för att ta en ridtur. Red Lyra, hon är en riktigt liten (stor) prinsessa. Red henne igår också, då hennes ägare kollade på för att se om jag var duglig till att ha hand henne två dagar i veckan. Så med start idag alltså :) riktigt kul! Har saknat att rida så himla mycket.. Visst, man rider 1-2 ggr i veckan på skolhästarna, men det är inte samma sak direkt. Jag föredrar att rida utan någon som står och kollar och tjatar på en hela tiden. Det kan dock vara bra ibland sådär, men inte jämt. Ska ha henne igen på torsdag och då planerar jag och Lovisa att rida ut i skogen. Hoppas bara att vädret håller i sig så att vi få det gjort.

Och vad hade jag för mig i helgen? Jo, i lördags så var jag och Camilla på Mila-mässan i Malmö. Stod i Bollerups hästmonter, inte världens roligaste kanske, men värt det :)
Sen igår (söndag) så tränade jag lite agility med Drake, red Lyra då och käkade pizza med Linnea medans vi checkade in massa snyggingar på tv:n. Lagom chill söndag med andra ord!

Här har ni lite bilder från förra helgen i Norrköping:


Jag o Cami                Camilla                                 Camilla och miniföl               Lukas ♥
på 3D bio.

Jag och Lukas för första gången på 6 månader.. ♥

Idag hade vi även ridning sista timmen. Red en pålle vid namn Bioma, riktigt fin! Det kändes kanon och ja, en bra dag detta helt enkelt. Fast nu ska jag försöka ta tag i pluggandet också.. Har prov om djurriket på onsdag, sen svenska grammatikprov på fredag. Kul! Menmen..

Ha det fiiiint!
Peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback