Lördag 5/3 -11

Tro det eller ej, men jag gick upp tidigt idag, på en lördag! Dock var det tack vare Camilla som kom och pratade en stund som fick mig att vakna till ordentligt. Det tackar jag för! För jag har nämligen fått mkt gjort idag. Storstädat hela rummet, och då menar jag verkligen storstädat! Det behövdes kan jag ju säga. Sen har jag även tvättat massa och vart ute med Drake. Lekte med han i parken en timma imorse sen har han vart ute i solen hela dagen tills nu, kom precis in efter en runda till skogen med han. Mysigt värre!

Har även jobbat en sväng idag. Var gött kul!

Och visst är vädret helt underbart? Längesen man sett solen uppe hela dagen. Skönt! Våren har börjat komma, tog sin lilla tid det där. Hoppas ni vart ute en massa idag, för det har jag :D

Ikväll ska jag ta det lugnt, behöver plugga. Fast funderar på att ta en hel pluggdag imorgon istället och vara med Camilla och Anna och mysa ikväll. Det är ju trots allt lördag!

Juste, var inne på hm igår och klickade hem lite nya plagg.


Vit t-shirt                            Chinos                     Jacka
99 :-                                     199:-                        399:-    

Väska                               Skor                                Halsduk
300:-                                129:-                                30:-

Så ja, väntar nu bara på att få hem detta. Finfint!

Ha en go kväll!
over and out,





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback