28/11 - måndag


Denna låten går varm hos mig, så fin!

Annars då? Jo efter en lugn helg så trodde jag att jag skulle ha laddat upp mig inför denna veckan. Men icke sa nicke, jag är tröttare än någonsin och ändå sover jag mer än vanligt. Sjukt jobbigt! Känns ändå lite piggare nu efter en härlig uteritt på Kakie tillsammans med Anna och Louise. Hoppas på att bli ännu mer pigg tills senare då vi har "sista skriket" inför matteprovet imorgon. Känns som att detta provet kommer gå bra! Skönt att ha världens bästa mattelärare. Nästa vecka ska han ta med oss på bowling bara för att och förra veckan tog han med oss till donken efter en mattelektion. Helskön!

Nu är det bara tre veckor kvar till jullovet också! Så jävla skönt det ska bli. Saknar alla där hemma och speciellt vår sköna soffa framför tvn, där man myser som bäst på en lugn fredagskväll tillsammans med katten och en stor fet godispåse! Inte helt fel enligt mig.

Ha en bra kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback