blää

Usch, hatar när man hamnar i såna där jobbiga svackor då allt bara är skit. Just där befinner jag mig nu.. Skulle vart toppat att kunna få sova igenom hela den här veckan, men livet är inte alltid så lätt. Nu ska jag försöka sova iaf och hoppas på att det kommer kännas lite ljusare imorgon, Allt blir ju som man gör det till, även om det inte alltid funkar som man tänkt sig.

Godnatt gott folk! ♥



Varje omständighet, varje händelse och varje möte med varje person- allt du upplever – beror på vad du har tänkt på, undrat över, funderat på, kommit ihåg, observerat, beaktat och föreställt dig… Du tänker bokstavligen fram ditt liv


Naw, älskling. Du vet att du kan alltid prata med mig <3 Vet hur det är att ha en svacka.

2011-11-14 | 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback