okej..

Känner att några klagat på min uppdatering nu så får ge det ett försök idag! För er som inte vet så har jag höstlov nu och är hemma i goa Mellerud. Har än så länge mest tagit det lugnt och åkt runt och hälsat på lite nära och kära, vilket var välbehövligt! Mysigt att träffa la familia igen.

Skrev in mig på körskolan häromdagen också, så nu ska det snart börjas med lite körlektioner. Har kört ganska mycket de senaste helgerna med mamma och allt har ramlat på plats, förutom idag då jag körde till Vbg med pappa och hans gamla bil.. Kan ju säga att jag hatar den bilen! Blivit ganska bortskämd med att bara ha kört lite fina bilar och så ska man köra den som inte gör som jag säger åt den att göra alls! Blev gaaanska arg, så var tvungen att hoppa ur bilen ett tag, hehe..

Ska strax ta och byta om till träningskläderna och springa några varv runt skogen här hemma. Måste bli av med lite energi! Sen så kommer det kännas mycket bättre ikväll då vi ska äta en hel del go-saker hos Nathalie. Mys :)

Ha det så fint tills vi hörs igen, kan inte riktigt lova att det blir snart längre..
Ciaoo

En liten bilduppdatering kommer här också från bl.a. Nathalie & Victorias besök
nere hos mig, Flyinge och från GoCarten.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback