så var det lördag!

Hej goddag, tack goddag!
Lördag idag och det är inte helt fel med det inte. Har hunnit med ganska mycket över dagen, dvs ridit Kakie, övningskört några mil, vart på bio och sett breaking dawn, vart på någon julmarknad eller liknande och även hanns lite shopping med. Känns bra att ha både brorsan och mamma här nere! Lite kvalitetstid sådär :)

Breaking dawn var för övrigt riktigt bra! Lätt den bästa filmen än så länge i twilight-serien. Inte för att jag är speciellt nörd eller så men, den var toppad!

Imorgon ska jag övningsköra så mycket som möjligt tills mamma drar vidare hem till Norrköping igen. Ska även hjälpa Tommy med kvällspasset hos kossorna! Skojeliskoj :)

Sov gott och så hoppas jag att ni dem flesta har en go bakfylla imorgon ;)

Här är min nya kompis också!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback