bollerup, the place to be!

Är nu inne på andra skolveckan och det mesta rullar på bra. Kakie kom förra måndagen så kan nu återigen efter ett års break från egen häst komma ut och njuta av härliga uteritter.  Man känner hur mkt man saknat det nu! Det är så avslappnade att komma ut i stallet. Utöver hästen så bor jag på bästa boendet, modul 3. Det enda som är dåligt är att man har för kul, så sömnbristen är ett faktum. Men det är värt det! förutom igår natt, då de hade hakat av mina fönster och dragit ner rullgardinerna så att jag inte märkte att de var borta. Så jag gick och la mig och helt plötsligt hoppade massa bönder in på rummet och kastade upp stolar och småbord på mig i sängen, och då var kl. 03.30.. Haha inte nog med det! Utan de drar in en i duschen och blöter ner en med alla kläder på. Tänk om man bara hade varit lite starkare så att rollerna hade vart ombytta ;) Hade vart ngt det!
Sen är det höstfest nästa helg! Bara att börja tagga :D
Ha det fint people!
Pussss
(det är ngt fel med mina inställningar, så all text blir hela tiden sammanhängande.. men ni får stå ut för jag kan inte fixa det :p )


Så här får du mellanrum/stycken:



1. Klicka på "Ändra redigerare" när du är inne och skriver inlägget.



2. Sedan skriver du in <BR> där du vill ha mellanrum/ett nytt stycke.



3. KLAAAAART!! ;D

2011-09-08 | 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback