Sommar 2012

Tro det eller ej, men jag är i liv! Har bara "glömt" att jag har en sån här blogg att skriva på. Kanske inte har några som läser denna längre med tanke på att det typ var ett halvår sen som jag uppdaterade sist? Eller när det nu var.. Men skit i vad som hänt! Man lever ju i nuet, och i nuet befinner jag mig i Italien med Camilla. 2,5 vecka kvar här innan vi har varit här i 5 veckor o det är dags att åka hemåt igen. Vad gör vi här då? Jo vi jobbar i ett stall där vi rider och pysslar med lite av det ena och det andra. Riktigt fint och döfina hästar!

Under den lediga tiden bor vi på hotellet som hör ihop med stallanläggningen. Hotell Antares heter det är är riktigt fint det med :)

Men hur som, man kan inte hjälpa att man ändå har lite hemlängtan o saknat de nära och kära. Ska bli rätt skönt att komma hem och krama om dom! Hehe

Nu ska jag sova, ny varm dag imorgon. Ha det så fint där hemma!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback